GARANTIA AMB EL MILLOR PREU
Viatges El Corte Inglés és realista amb les circumstàncies i els canvis que s'estan produint en el món i principalment en el sector dels viatges d'empresa. Oferir la millor relació qualitat-preu és un factor que ja considerem habitual per als nostres clients.
PER QUÈ SOM DIFERENTS
GESTOR DE COMPTE
Analitzarà exhaustivament el compte i orientarà l’empresa marcant una via de treball conjunta per al compliment dels objectius comuns.
RELACIÓ AMB ELS PRINCIPALS PROVEÏDORS
La posició actual de Viatges El Corte Inglés com a líder en el mercat de les agències de viatges de negocis, fa possible unes relacions úniques amb els proveïdors, que ens permeten garantir als clients les millors condicions i els millors acords.
PROVEÏDORS
Departament especialitzat en la negociació amb els proveïdors.
GESTOR ADMINISTRATIU
Per al control de facturació, gestió d’incidències, conciliació de targetes de crèdit, etc.
OFICINES ESTRATÈGIQUES
Única agència amb oficines als aeroports, a les estacions de tren i als punts clau per donar suport continu als viatgers.
DEPARTAMENT PROPI DE FORMACIÓ
Al 2019, Viatges El Corte Inglés va realitzar 649 cursos de formació en metodologia presencial, i més de 40.000 hores de formació online, amb l’objectiu de mantenir actualitzat el coneixement i desenvolupar les habilitats de la plantilla per atendre les necessitats dels nostres clients.
Durant aquest any s’ha posat l’accent a la unificació de processos de feina que garanteixin el manteniment i millora dels indicadors de qualitat amb el servei prestat, així com el maneig de noves aplicacions de feina acompanyant la transformació digital de l’empresa.
SEGUIM EVOLUCIONANT PER A TU

BUSQUEM LA MÀXIMA SATISFACCIÓ DEL CLIENT
Viatges El Corte Inglés segueix evolucionant i transformant-se amb els nous temps per aconseguir la major satisfacció dels clients a través d'un immillorable servei.
LA QUALITAT EN EL SERVEI ÉS PART FONAMENTAL DE L’ADN
