DIFERENCIACIÓ

EN QUÈ ENS DIFERENCIEM
EN QUÈ ENS DIFERENCIEM

GARANTIA AMB EL MILLOR PREU​

Viatges El Corte Inglés és realista amb les circumstàncies i els canvis que s'estan produint en el món i principalment en el sector dels viatges d'empresa. Oferir la millor relació qualitat-preu és un factor que ja considerem habitual per als nostres clients.

PER QUÈ SOM DIFERENTS​

GESTOR DE COMPTE

Analitzarà exhaustivament el compte i orientarà l’empresa marcant una via de treball conjunta per al compliment dels objectius comuns.​

 

RELACIÓ AMB ELS PRINCIPALS PROVEÏDORS​

La posició actual de Viatges El Corte Inglés com a líder en el mercat de les agències de viatges de negocis, fa possible unes relacions úniques amb els proveïdors, que ens permeten garantir als clients les millors condicions i els millors acords.​

 

PROVEÏDORS​

Departament especialitzat en la negociació amb els proveïdors​​.

 

GESTOR ADMINISTRATIU

Per al control de facturació, gestió d’incidències, conciliació de targetes de crèdit, etc.​

 

OFICINES ESTRATÈGIQUES​

Única agència amb oficines als aeroports, a les estacions de tren i als punts clau per donar suport continu als viatgers.​​

 

DEPARTAMENT PROPI DE FORMACIÓ​

Al 2019, Viatges El Corte Inglés va realitzar 649 cursos de formació en metodologia presencial, i més de 40.000 hores de formació online, amb l’objectiu de mantenir actualitzat el coneixement i desenvolupar les habilitats de la plantilla per atendre les necessitats dels nostres clients.​

Durant aquest any s’ha posat l’accent a la unificació de processos de feina que garanteixin el manteniment i millora dels indicadors de qualitat amb el servei prestat, així com el maneig de noves aplicacions de feina acompanyant la transformació digital de l’empresa.​

 

SEGUIM EVOLUCIONANT PER A TU

**1464861566550**

BUSQUEM LA MÀXIMA SATISFACCIÓ DEL CLIENT​

Viatges El Corte Inglés segueix evolucionant i transformant-se amb els nous temps per aconseguir la major satisfacció​ dels clients a través d'un immillorable servei.

LA QUALITAT EN EL SERVEI ÉS PART FONAMENTAL DE L’ADN

**1464861567536**

PROPERS PROJECTES​

Com millorar l’aplicació de la política de viatges?​

Com millorar la connexió via mòbil amb el viatger?

Com integrar la petició de tots els proveïdors en un únic entorn?

  • + GAMMIFICACIÓ
  • a TECNOLOGIA MÒBIL AD-HOC
  • s INTEGRACIÓ END TO END