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Hampton Inn & Suites Youngstown Canfield

  • de Negocios
  • Hotel
  • 3 Estrellas

6690 Ironwood Boulevard, 44406 Canfield

Valoraciones

4.5 sobre 5

Basado en 615 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    4.5 sobre 5
  • Habitaciones

    4.5 sobre 5
  • Limpieza

    5.0 sobre 5
  • Servicios

    4.5 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.5 sobre 5

Descripción

Ubicación del establecimiento Hampton Inn & Suites Youngstown-Canfield de Canfield está en una zona rural, a solo 3 min en coche de Recinto ferial de Canfield y a 8 min de Chuck E. Cheese's. Además, este hotel se encuentra a 7,9 km de Parque Boardman ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en Hampton Inn & Suites Youngstown Canfield?

Descripción general

Ubicación del establecimiento
Hampton Inn & Suites Youngstown-Canfield de Canfield está en una zona rural, a solo 3 min en coche de Recinto ferial de Canfield y a 8 min de Chuck E. Cheese's. Además, este hotel se encuentra a 7,9 km de Parque Boardman y a 8 km de Molino de Lanterman.

Habitaciones
Te sentirás como en tu propia casa en cualquiera de las 77 habitaciones con aire acondicionado, frigorífico y televisión LCD. Las camas cuentan con colchones con una capa de acolchado adicional para descansar plácidamente. Tendrás conexión a Internet por cable y wifi gratis, consola de videojuegos y televisión por satélite para tus momentos de ocio. El baño privado con ducha y bañera combinadas está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y secadores de pelo.

Servicios
No te pierdas instalaciones recreativas como una piscina cubierta o un gimnasio: ¡lo pasarás en grande! Encontrarás también conexión a Internet wifi gratis, un vestíbulo con chimenea y un salón de eventos.

Para comer
Este hotel cuenta con una cafetería para tomar algo rápido, pero también puedes aprovechar su servicio de habitaciones con horario limitado. Se sirve un desayuno gratuito.

Servicios de negocios y otros
Tendrás un centro de negocios, check-in exprés y check-out exprés a tu disposición. Las instalaciones para eventos de este hotel incluyen zona para conferencias y salas de reuniones. Hay un aparcamiento sin asistencia gratuito disponible.

Datos de Interés
Las distancias se expresan en números redondos.

Recinto ferial de Canfield: 2,6 km
Parque de Mill Creek: 3,4 km
Granja de Mill Creek MetroParks: 3,8 km
Reserva natural de Vickers: 7,5 km
Parque Boardman: 7,9 km
Molino de Lanterman: 8 km
Chuck E. Cheese's: 8 km
Santuario de vida salvaje Mill Creek: 8,1 km
White House Fruit Farm Inc: 9 km
Blazed and Bedazzled: 9,8 km
Mercy Health - St. Elizabeth Boardman Hospital: 10 km
Vibra Hospital of Mahoning Valley: 11 km
Hipódromo Hollywood Gaming Mahoning Valley: 12,2 km
Jardines Fellows Riverside: 13 km
OH WOW! Centro infantil de ciencia y tecnología Roger & Gloria Jones: 13,6 km

Aeropuertos más cercanos:
Youngstown, OH (YNG-A. Regional de Youngstown-Warren): 36,6 km
Akron, OH (CAK-Akron-Canton): 74 km

Aeropuerto recomendado para Hampton Inn & Suites Youngstown-Canfield: Akron, OH (CAK-Akron-Canton).

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Acceso a internet

    • Wifi gratis
  • Actividades - Tiempo libre

    • Gimnasio
    • Piscina cubierta
    • Piscina exterior
  • Aparcamiento

    • Parking
  • Complementos habitación

    • Recepción 24 horas
  • Generales

    • Bar
    • Guardaequipajes
    • Zona fumadores
  • Servicios

    • Ascensor
    • Caja fuerte en recepción
    • Centro de negocios
    • Express check out
    • Salas de reunión
    • Salón de banquetes
    • Servicio de lavandería
    • Servicios de tintorería

Opiniones del hotel

4.5 sobre 5

Basado en 615 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    4.5 sobre 5
  • Habitaciones

    4.5 sobre 5
  • Limpieza

    5.0 sobre 5
  • Servicios

    4.5 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.5 sobre 5

Comentarios destacados

  • Yohili R

    Viaje de negocios y vacaciones

    Excelente hotel para vacaciones y viajes de negocios. Todas las instalaciones y facilidades en perfectas condiciones. El servicio muy amable y diligente. Sin duda me hospedaría nuevamente en este hotel!

    5.0 sobre 5
  • WarEagleMike

    EXCELLENT HOTEL- HIGHLY RECOMMEND

    Without question one of the cleanest, friendliest hotels I have ever stayed in. Highly recommend as the staff is awesome, the rooms are immaculate and the location is great for anyone with business around the Cleveland DMA! Highly Recommend!!

    5.0 sobre 5
  • MplsJen

    Hit or Miss

    I stayed here for three nights in late June 2020 as things were opening up during the pandemic. When I entered the hotel for my initial Friday night stay, I was surprised that none of the staff, including the housekeepers, were wearing masks. Although a sign was posted near the elevator encouraging just one person to be in the contraption at a time, every time it opened, there were multiple people. On just my second elevator ride (and my last!), a group of three teenage boys mocked my mask-wearing by loudly coughing as they entered the elevator after my exit. A neighbor later told me that the sanitizer machine had been ripped from the wall. That night, the place was sold out. Apparently a local softball tournament, horse show and wedding were happening, which seemed pretty bizarre given that Ive been on the road a while and have not seen many large social gatherings happening. In any event, we each need to make our own decisions about what makes us comfortable or not. Friday night was a disaster. The walls were very thin and so many people knew each other that it felt like a party was going on until the wee hours of the morning. Families were up around 7 yelling at each other in the halls. Saturday night was a bit quieter and Sunday night was fabulous. I definitely dont think that a hotel can survive without guests, but the only way to stay sane in this place is to be there without a lot of other guests. I would strongly encourage the management to consider reinforcing the walls and / or doors to improve the sound-proofing. And a bit of mask-wearing couldnt hurt anyone.

    3.0 sobre 5
  • Cruiser626263

    Stole my speaker

    I was there one night on Sat 24th of October checked out on Sunday 25th called monday about my speaker i left i talked to Angelina she claim no one would take it but she insisted it grew legs and left the building. So then a Dan got on phone with a nasty additude assisting that he seen nothing as well i was not happy about how they handle the situation. I will never stay at this hotel again . I hand swept the room and everything before a left because there were 4 little girls so i wouldnt leave a mess and was someone in there staff is a thief and im pretty sure angelina and dan know about it

    1.0 sobre 5
  • Dewey4321

    Excellent

    This is one of the best run Hamptons I have been to in a long time We needed to stay as sanitary as possible due to Covid. This hotel was extremely clean. They use Lysol to sanitize everything I cleaned the room with bleach when I arrived, but I feel they did a great job. They had plenty of towels and soaps so no one had to enter the room due to our circumstances. The breakfast was all packaged and I felt very safe. Michelle went above and beyond to service us as best she could. This is an employee you should do everything you can to keep. The manager has done a great job with this property. A+++ I will definitely return

    5.0 sobre 5