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Best Western Hotel Journel Antibes

  • Hotel
  • 3 Estrellas

26 Avenue Gaston Bourgeois, 6600 Antibes

Valoraciones

3.5 sobre 5

Basado en 70 comentarios

  • Ubicación

    4.0 sobre 5
  • Calidad/Precio

    4.0 sobre 5
  • Habitaciones

    4.0 sobre 5
  • Limpieza

    4.0 sobre 5
  • Servicios

    3.5 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.5 sobre 5

Descripción

Ubicación del establecimiento Best Western Hotel Journel Antibes de Antibes está a apenas 4 min en coche de Playa de Juan-les-Pins y a otros 7 min en coche de Marineland Antibes. Además, este hotel sostenible se encuentra a 9,3 km de Bulevar ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en Best Western Hotel Journel Antibes?

Descripción general

Ubicación del establecimiento
Best Western Hotel Journel Antibes de Antibes está a apenas 4 min en coche de Playa de Juan-les-Pins y a otros 7 min en coche de Marineland Antibes. Además, este hotel sostenible se encuentra a 9,3 km de Bulevar Promenade de la Croisette y a 10,5 km de Palacio de Festivales y Congresos.

Habitaciones
Disfruta de una agradable estancia en una de las 56 habitaciones con televisión de pantalla plana. Para los momentos de ocio, tienes un televisor con canales por cable y conexión a Internet por cable y wifi gratis. El baño privado con ducha está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y secadores de pelo. Entre las comodidades, se incluyen caja fuerte, escritorio y teléfono con y llamadas locales gratuitas.

Servicios
Con una terraza en la azotea y jardín donde descansar y comodidades como conexión a Internet wifi gratis, ¡no te faltará de nada! Otros servicios de este hotel de estilo art decó incluyen servicios de conserjería, una televisión en la zona común y una zona de pícnic.

Para comer
En Best Western Hotel Journel Antibes tienes un bar-cafetería a tu disposición. Se ofrece un desayuno a la carta todos los días de 06:30 a 10:30 con un coste adicional.

Servicios de negocios y otros
Tendrás un centro de negocios abierto las 24 horas, check-in exprés y check-out exprés a tu disposición. ¿Estás organizando un evento en Antibes? En este hotel tienes a tu disposición 50 metros cuadrados de espacio con zona para conferencias y una sala de reuniones. Hay un aparcamiento sin asistencia (de pago) disponible.

Datos de Interés
Las distancias se expresan en números redondos.

Palacio de congresos de Juan les Pins: 0,9 km
Playa de Juan-les-Pins: 1,1 km
Museo de Picasso: 1,2 km
Mercado Provenzal: 1,2 km
Catedral de Antibes: 1,2 km
Playa de la Salis: 1,3 km
Gravette Beach: 1,5 km
Vieil Antibes: 1,5 km
Port Vauban: 1,6 km
Playa de Fort Carré: 2,5 km
Parc Exflora: 2,7 km
Playa de Garoupe: 3,3 km
Le Sentier du Littoral, Cap d'Antibes: 3,4 km
Plage de la Baie des Milliardaires: 3,9 km
Sophia Antipolis: 4,1 km

El aeropuerto más cercano se encuentra en Niza (NCE-Costa Azul): 22,2 km

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Accesibilidad

    • Adaptado para personas con discapacidad
  • Acceso a internet

    • Wifi gratis
  • Actividades - Tiempo libre

    • Zona/instalación de barbacoa
  • Aparcamiento

    • Parking
    • Parking de pago
  • Complementos habitación

    • Recepción 24 horas
  • Generales

    • Bar
    • Guardaequipajes
    • Jardin
  • Servicios

    • Ascensor
    • Atención en varios idiomas
    • Caja fuerte en recepción
    • Centro de negocios
    • Express check out
    • Información turística
    • Salas de reunión
    • Servicio de consejería
    • Servicio de lavandería
    • Servicios de tintorería
    • Terraza

Opiniones del hotel

3.5 sobre 5

Basado en 70 comentarios

  • Ubicación

    4.0 sobre 5
  • Calidad/Precio

    4.0 sobre 5
  • Habitaciones

    4.0 sobre 5
  • Limpieza

    4.0 sobre 5
  • Servicios

    3.5 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.5 sobre 5

Comentarios destacados

  • davidsF2176TL

    Desastre

    El domingo no nos limpiaron la habitación. Sorpresa desagradable después de andar todo el día por Antibes. La única explicación que nos dieron, es que no les vino la que limpia. Muy poca seriedad y tampoco nada resolutivos a nuestra queja... pero para cobrar, anduvieron rápido!!! No recomendable

    1.0 sobre 5
  • KarenatLoubes

    Couldnt have picked anywhere better

    When we arrived we thought this hotel was a little out of the way & it was a 20 min walk into town but actually that was a good thing as it was very quiet at night even with the window open. Rooms beautifully decorated & appointed & a stunning bathroom. We even got a sea view. On site parking a definite bonus. Staff very friendly & helpful. The star attraction of this hotel has to be the amazing bar on the roof! Not cheap but sooo worth having a drink there just to take in the awesome views. Cant wait to visit again!

    5.0 sobre 5
  • GuidoH71

    Disappointing

    Nice and clean room, reasonable breakfast. Location of the hotel was not very nice, but within a 15 min walk you are in the centre Juan-les-pins or Antibes. A lot of youth "chilling" nearby, it is wise to park your car in the paid parking lot of the hotel. Lift was out of order and no beer available at the hotelbar......

    3.0 sobre 5
  • valentinazgrc

    Veeery dissapointed

    Have booked a 6 night trip to this hotel. As asked through phone and as well listed on their website, thes should have irons and ironing boards. With this in mind, we did not take it with us. Upon arrival, we asked if we could use them, but they ware taken by other rooms. No problems. Next day, we asked again, and they mentoined they just have 1, and they do not know where it is, which room, as they forgot to write it down. No problems at all, but help us with a concession, buy a new iron, or go try and find out in which room it is. Non of that happened, which results in a vacation stay where we have to be in non ironed clothes, or buying a new iron ourselves. Veeery dissapointed in the service, and do not recommend the place.

    1.0 sobre 5
  • seeinglily

    Disgusting experience - dirty rooms

    Please let me know how to get through to you, as the experience I had at your hotel is disgusting! I have contacted you through booking.com but no replies. I visited with my family for a birthday trip. I was very concerned due to the unclean rooms. Especially during coronavirus you should at least change the bedding, and try to clean between guests bookings. This is unsafe for your guests. You should not expose us to further risks. I booked two rooms for my family. My younger siblings had bugs on the bedding, dust, and also pubic hair. Lots of other longer hairs too. This means someone has slept in the bed before us. And it has remained unclean. This is against your health and safety promise to stop the spread of COVID-19. My second room also had lots of hair and pubic hair. I will attach the photos in this post. When I tried to speak to the receptionist, he was incredibly rude. Did not try to understand us or help. I assume he was racist, did not want to talk to us because we are asian. And was only being rude to us. Also he mixed up our room keys, and we could not enter the room at night time, it was incredibly inconvenient. When I asked him for help, he blamed it on me, and accused me of not knowing how to use a hotel door. Apparently, I did not open the door correctly. This is not true, he checked afterwards and the keys were not activated. He did not apologise. This ruined our night. Thankfully we only stayed one night... Therefore, not only was the room a danger to our health, but we could not enter and was treated with extreme racism. I think you should really clean the room properly in between guests. We paid for clean rooms, we expect clean rooms. Clearly, the hotel was not cleaned properly. We barely slept all night. (Did not post the video of the insects on the bed because my siblings were screaming in the video).

    1.0 sobre 5