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Best Western Priory Hotel

  • Hotel
  • 3 Estrellas

Mildenhall Road, IP32 6EH Bury St Edmunds

Valoraciones

4.0 sobre 5

Basado en 815 comentarios

  • Ubicación

    4.0 sobre 5
  • Calidad/Precio

    4.0 sobre 5
  • Habitaciones

    3.5 sobre 5
  • Limpieza

    4.0 sobre 5
  • Servicios

    4.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.0 sobre 5

Descripción

Ubicación del establecimiento Si decides alojarte en Best Western Priory Hotel, disfrutarás de una fantástica ubicación en pleno centro de Bury Saint Edmunds, a menos de cinco minutos en coche de Centro de ocio CurveMotion y Edificio The Malthouse ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en Best Western Priory Hotel?

Descripción general

Ubicación del establecimiento
Si decides alojarte en Best Western Priory Hotel, disfrutarás de una fantástica ubicación en pleno centro de Bury Saint Edmunds, a menos de cinco minutos en coche de Centro de ocio CurveMotion y Edificio The Malthouse Project. Además, este hotel se encuentra a 1,8 km de Museo Moyse's Hall y a 1,9 km de Jardines de la abadía de.

Habitaciones
Disfruta de una agradable estancia en una de las 36 habitaciones con televisión LCD. Mantén el contacto con los tuyos gracias a la conexión a Internet wifi gratis. El baño privado con ducha está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y secadores de pelo. Entre las comodidades, se incluyen cafetera y tetera, sofá cama y teléfono.

Servicios
Con una terraza y jardín donde descansar y comodidades como conexión a Internet wifi gratis, ¡no te faltará de nada! Encontrarás además una zona de pícnic y una zona para barbacoas.

Para comer
Siéntate a contemplar las vistas al jardín en el restaurante Garden Restaurant, o aprovecha el servicio de habitaciones las 24 horas. Qué mejor forma de acabar el día que con una bebida en el bar o lounge. El desayuno completo, con un coste adicional, se ofrece de lunes a viernes de 07:00 a 09:30, mientras que los fines de semana el horario es de 08:00 a 10:00.

Servicios de negocios y otros
Tendrás check-in exprés, check-out exprés y tintorería a tu disposición. Hay un aparcamiento sin asistencia gratuito disponible.

Datos de Interés
Las distancias se expresan en números redondos.

Centro de ocio CurveMotion: 1,3 km
Museo Moyse's Hall: 1,8 km
Bury St Edmunds Art Gallery: 1,9 km
Edificio The Malthouse Project: 1,9 km
Recinto para eventos The Apex: 2 km
The Abbey Gate: 2 km
Jardines de la abadía de: 2 km
The Athenaeum: 2,1 km
St Edmundsbury Cathedral: 2,1 km
Museo del Ejército de Suffolk: 2,2 km
Bury St Edmunds Abbey: 2,2 km
Iglesia de Santa María: 2,3 km
Cervecería Greene King: 2,4 km
Theatre Royal: 2,5 km
Galería de arte contemporáneo Smiths Row: 3,5 km

Aeropuertos más cercanos:
Cambridge (CBG): 42,2 km
Londres (STN-Stansted): 80,2 km

Aeropuerto recomendado para Best Western Priory Hotel: Londres (STN-Stansted).

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Accesibilidad

    • Adaptado para personas con discapacidad
  • Acceso a internet

    • Wifi gratis
  • Actividades - Tiempo libre

    • Zona/instalación de barbacoa
  • Aparcamiento

    • Parking
  • Complementos habitación

    • Recepción 24 horas
  • Generales

    • Bar
    • Guardaequipajes
    • Jardin
    • Restaurante
  • Servicios

    • Bar-Lounge
    • Express check out
    • Salas de reunión
    • Servicio de botones
    • Servicio de lavandería
    • Servicios de tintorería
    • Terraza

Opiniones del hotel

4.0 sobre 5

Basado en 815 comentarios

  • Ubicación

    4.0 sobre 5
  • Calidad/Precio

    4.0 sobre 5
  • Habitaciones

    3.5 sobre 5
  • Limpieza

    4.0 sobre 5
  • Servicios

    4.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.0 sobre 5

Comentarios destacados

  • 845rosannam

    OK stay

    We spent a night here and it was OK. The rooms were nice but could do with a update. The staff were friendly enough. The only thing we can't get our head round is the automatic light in the bathroom that takes about 15 minutes to turn off - what happens if you need to get up in the night, the light then takes forever to turn off and disrupts your sleep which is exactly what happened to us!!

    3.0 sobre 5
  • ChristineF1692

    Lovely afternoon tea

    We went for afternoon tea today it was lovely Covid 19 friendly and well organised Pleasant surroundings Great ambiance food was fresh and delightful and the staff very accommodating and looked after us extremely well will definitely be going back once this dam lockdown is over

    5.0 sobre 5
  • wonderingwillberry

    Shabby

    The staff are nice enough but even superior room was tired and shabby. Paint flaking off the walls and in need of a complete redecoration. The website pictures are utterly misleading. There are better options elsewhere for similar price.

    2.0 sobre 5
  • MMA92

    Double charged for the room. Disgraceful attitude towards their customers.

    I booked a room via hotels.com for £81. On arrival they said they'd not had the money from the company so took my card details as guarantee. This was a big mistake. Today (a month after my stay) the hotel took £50 from my account WITHOUT my permission. This is verging on being fraudulent. There was no notice or explanation. I called the hotel who explained that they were struggling to get the money from hotels.com so have taken it from me instead. Best Western choose to be in partnership with the likes of hotels.com. I have paid for the room. If BW are struggling to get the money from hotels.com then that is something for the two companies to discuss, not an opportunity to double charge a customer having not gained permission nevermind having the decency to speak to me first. It's a disgrace. I will be contacting my bank to investigate. Michael

    1.0 sobre 5
  • kas01uk

    Excellent excellent

    Myself and husband have just returned from The priory after enjoying an excellent afternoon tea. From the moment we stepped through the doors, until we left later, we were treated with such kindness and hospitality. Lovely Sophie looked after us throughout our delicious experience. Attentive, and making sure if we needed anything she was on hand. Huge thanks Sophie, you are an absolute asset to the hotel x The afternoon tea itself was delicious and plentiful, and we were seated in the delightful Christmassy restaurant, with twinkling fairylights and decorated Christmas trees. Even some quietly playing Christmas songs in the background to set the Christmassy scene whilst enjoying our tea, overlooking the hotels gardens. What a pleasant way to spend a Sunday afternoon just before Christmas, and we must admit, it was just the right tonic we needed after the past horrible year weve all been through. Thank you Sophie and all the team so much for making the start of the season so lovely. We greatly appreciated our smashing visit. Wishing you all a very happy Christmas and a much brighter New Year 2021. Karen and Steve x

    5.0 sobre 5