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Courtyard Indianapolis Northwest

  • de Negocios
  • Hotel
  • 3 Estrellas

7226 Woodland Drive, 46278 Indianapolis

Valoraciones

3.5 sobre 5

Basado en 85 comentarios

  • Ubicación

    4.0 sobre 5
  • Calidad/Precio

    3.5 sobre 5
  • Habitaciones

    4.0 sobre 5
  • Limpieza

    4.0 sobre 5
  • Servicios

    3.5 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.0 sobre 5

Descripción

Habitaciones La conexión wifi gratis te mantendrá en contacto con los tuyos. Además, podrás disfrutar de canales por cable. El baño privado con ducha y bañera combinadas está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y secadores de pelo. ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en Courtyard Indianapolis Northwest?

Descripción general

Habitaciones
La conexión wifi gratis te mantendrá en contacto con los tuyos. Además, podrás disfrutar de canales por cable. El baño privado con ducha y bañera combinadas está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y secadores de pelo. Entre las comodidades, se incluyen caja fuerte, escritorio y teléfono.

Servicios
No te pierdas instalaciones recreativas como una piscina cubierta o un gimnasio: ¡lo pasarás en grande! Encontrarás además conexión a Internet wifi gratis, una tienda de recuerdos y una zona de pícnic.

Para comer
En este hotel tienes un restaurante y una cafetería a tu disposición para comer algo. Apaga la sed con tu bebida favorita en el bar o lounge. Se ofrece un desayuno para llevar todos los días con un coste adicional.

Servicios de negocios y otros
Tendrás un centro de negocios, check-out exprés y tintorería a tu disposición. Hay un aparcamiento sin asistencia gratuito disponible.

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Acceso a internet

    • Wifi gratis
  • Actividades - Tiempo libre

    • Gimnasio
    • Piscina cubierta
    • Piscina exterior
    • Zona/instalación de barbacoa
  • Aparcamiento

    • Parking
  • Complementos habitación

    • Recepción 24 horas
  • Generales

    • Bar
    • Restaurante
  • Servicios

    • Ascensor
    • Bar-Lounge
    • Caja fuerte en recepción
    • Centro de negocios
    • Express check out
    • Servicio de lavandería
    • Servicios de tintorería
    • Tienda de regalos

Opiniones del hotel

3.5 sobre 5

Basado en 85 comentarios

  • Ubicación

    4.0 sobre 5
  • Calidad/Precio

    3.5 sobre 5
  • Habitaciones

    4.0 sobre 5
  • Limpieza

    4.0 sobre 5
  • Servicios

    3.5 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.0 sobre 5

Comentarios destacados

  • Paul E

    Bistro Closed due to Low Occupancy!?!?!

    Road trip. Looked up hotels on route. Chose this property for dinner and drinks at the Bistro. On arrival, we noticed the lights were off in Bistro. We were told that Marriott Corp dictated that on low occupancy nights they must close the Bistro. REALLY!!!! I'd already paid, driven here, it was late, and I had to go in search of dinner. This is NOT appropriate for a large chain. If you offer a service, and don't include disclaimers for lame management practices, you MUST provide the amenities advertised, even if some days are losers. Others are winners! That's the way business works. You deliver on your promises come hell or high water, and work to manage the cycles. This is the first time I've encountered something like this w/ Marriott. I'm a long-time Marriott reward member, and they have been my go-to for business and personal travel. Not anymore! I need to know my vendor is accountable. This was totally chicken-s--t management. Hello, Hyatt! My new best friend!

    2.0 sobre 5
  • 188bobw

    Nice location

    Hotel rooms were nice . Pool was dirty . Staff was friendly . Good on site was not very good and very over priced . Location to the interstate was really convenient . Beds were very very comfy . Tv screen was dim

    3.0 sobre 5
  • Meander664935

    Bistro Closed...

    Stayed there for a wedding. Chose Marriott for its proximity to the venue and because it had the Bistro. Stayed Saturday to Tuesday. Unfortunately the Bistro was closed most of my stay...they said the Chef was sick. Gave a lame excuse. I chose Marriott because I wanted quality and service. I was sorely disappointed.

    3.0 sobre 5
  • cbielski72

    Incredibly personal and welcoming

    My daughter and I arrived at Courtyard by Marriott Indianapolis Northwest unexpectedly after fighting 4-1/2 hours of white-knuckle driving in a snowstorm. Our decision to pull over for the night was validated as soon as we walked in the door and met friendly Sally at the desk. Sally could tell we were tired, hungry and shaken from the scary driving, so she got us checked in as quickly as possible, and invited us back downstairs to the Bistro for wine on the house. She came to chat with us at our table as her counterpart fixed us a delicious dinner...which spoke of the pride she has for this gem of a Marriott. We will look forward to coming back.

    5.0 sobre 5
  • jimhiser

    BIG 10 GAME

    Stayed here so we could go to the BIG 10 Championship game and this place is very nice the staff is great and it's worth going back to stay at again next year. There is a patio area with a gas fire pit and able to chill and stay warm at the same time.

    5.0 sobre 5