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Hotel Gemini Inn Chennai

  • Hotel
  • 3 Estrellas

G.N. Chetty Road 31, 600006 Chennai

Valoraciones

2.0 sobre 5

Basado en 57 comentarios

  • Ubicación

    3.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    2.5 sobre 5
  • Habitaciones

    2.5 sobre 5
  • Limpieza

    2.0 sobre 5
  • Servicios

    2.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    2.5 sobre 5

Descripción

Ubicación del establecimiento Disfruta de una ubicación céntrica en Chennai reservando en Gemini Inn, a pocos minutos de Consulado EE.UU. y Valluvar Kottam. Este hotel se encuentra cerca de Estadio de tenis SDAT y de Academia de música. Habitaciones ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en Hotel Gemini Inn Chennai?

Descripción general

Ubicación del establecimiento
Disfruta de una ubicación céntrica en Chennai reservando en Gemini Inn, a pocos minutos de Consulado EE.UU. y Valluvar Kottam. Este hotel se encuentra cerca de Estadio de tenis SDAT y de Academia de música.

Habitaciones
Te sentirás como en tu propia casa en una de las 31 habitaciones con aire acondicionado y televisor LCD. En tus ratos libres tendrás un televisor con canales por satélite para entretenerte. El baño privado está provisto de cabezal de ducha tipo lluvia y artículos de higiene personal gratuitos. Las comodidades incluyen escritorio, periódicos gratuitos y teléfono.

Servicios
Con una terraza en la azotea donde descansar y comodidades como conexión a Internet wifi (de pago) y televisor en zonas comunes, ¡no te faltará de nada!

Para comer
Si tienes hambre, pasa por el restaurante de este hotel, que ofrece desayunos, almuerzos y cenas o utiliza el servicio de habitaciones las 24 horas.

Servicios de negocios y otros
Tendrás conexión a Internet de alta velocidad por cable (de pago), centro de negocios y servicio de limusina o coche con chófer a tu disposición. Pagando un pequeño suplemento podrás aprovechar prestaciones como servicio de transporte al aeropuerto (ida y vuelta) de pago y aparcamiento sin asistencia gratuito.

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Acceso a internet

    • Acceso a internet de alta velocidad de pago
    • Wifi de pago
  • Aparcamiento

    • Parking
  • Complementos habitación

    • Recepción 24 horas
  • Cuarto de baño

    • Traslado de pago al aeropuerto
  • Generales

    • Restaurante
  • Servicios

    • Ascensor
    • Centro de negocios
    • Salas de reunión
    • Servicio de lavandería
    • Servicios de tintorería
    • Terraza

Opiniones del hotel

2.0 sobre 5

Basado en 57 comentarios

  • Ubicación

    3.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    2.5 sobre 5
  • Habitaciones

    2.5 sobre 5
  • Limpieza

    2.0 sobre 5
  • Servicios

    2.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    2.5 sobre 5

Comentarios destacados

  • Journey225972

    Horrible Stay

    Rooms are dirty, Lot of cockroaches, Linens are very dirty and lot of marks. For breakfast there was only Idli and they did not provide Coffee ( in Chennai ). No proper parking options, Have to park on the road itself. Lift is not in good condition.Overall a very bad experience..

    1.0 sobre 5
  • Excursion824001

    Very Bad

    I booked the room through OYO and stayed on 11/10/18 one night. I got the room no 109, but this room AC was not working and technician came and told us to will take some time to get cool. But later they changed the room after complaining to oyo. then i get room No. 111 and this room AC have a horrible sound when it working. Again room changed to 112. There AC was ok but in bathroom both Hot water and cold water tape was very very old and ugly and not in working condition. Room has not much clean. Room assistant was a lady and she dont know english and not ready to speak. She conveying by actions. Also break fast arranged in 3rd floor and the surrounding area has not much clean Very bad hotel. Dont choose

    1.0 sobre 5
  • umeshchandrasatish

    Horrible worst crappy hotel

    One of the worst hotels in the country. I live in USA and based on the online reviews I had booked this hotel for my wife, who had booked to attend the US visa interview. Though they claim to have good rooms, there was no water supply for the whole night and also in the morning. When I tried calling them, even though I explained that I am doing a long distance call from USA, they were very very rude to not reply me and abruptly disconnect the call. When my wife went to the reception to complain about the water they spoke very rudely to her. When she wanted to cancel the booking, they rudely asked her to call Oyo for the refund. When I tried calling Oyo, they never responded and kept me on hold, indefinitely. By far the worst ever hotel I have experienced so far. Would like to give a negative score but would settle to give one star to this absolute piece of crap hotel. I would recommend not to book any Oyo hotels in India. Bad service and rude staff.

    1.0 sobre 5
  • Sandeep T

    Its a huge risk, Don't try this hotel.

    They have only 25 rooms and got 45 bookings. Overbooked through OYO. OYO confirmed the booking and when I reached the hotel they are saying, they don't have that booking it seems. The front desk is asking why did I book through OYO, I should have called them directly. If it is my issue.

    1.0 sobre 5
  • 67nadinef

    Oyo hotels are a joke

    Made a reservation thru Expedia. Showed up at the hotel and they said there was no booking. My confirmation email was not good enough. This became a three hour ordeal and ended up with no room! Even their customer support was no help! After the fact I read other reviews and seems this is a regular pattern. Do not use this hotel chain!

    1.0 sobre 5