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Best Western Ship Hotel

  • Hotel
  • 3 Estrellas

70 High Street, KT13 8BQ Weybridge

Valoraciones

3.5 sobre 5

Basado en 762 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    3.5 sobre 5
  • Habitaciones

    3.5 sobre 5
  • Limpieza

    4.0 sobre 5
  • Servicios

    4.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    3.5 sobre 5

Descripción

Ubicación del establecimiento Best Western Ship Hotel de Weybridge está en un barrio comercial, a solo 4 min en coche de Brooklands Museum y a 8 min de Mercedes-Benz World. Además, este hotel se encuentra a 8,2 km de Thorpe Park y a 10,5 km de ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en Best Western Ship Hotel?

Descripción general

Ubicación del establecimiento
Best Western Ship Hotel de Weybridge está en un barrio comercial, a solo 4 min en coche de Brooklands Museum y a 8 min de Mercedes-Benz World. Además, este hotel se encuentra a 8,2 km de Thorpe Park y a 10,5 km de Palacio de Hampton Court.

Habitaciones
Disfruta de una agradable estancia en una de las 76 habitaciones con televisión de pantalla plana. Mantén el contacto con los tuyos gracias a la conexión a Internet wifi gratis. El baño privado con ducha y bañera combinadas está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y secadores de pelo. Entre las comodidades, se incluyen escritorio, cafetera y tetera y teléfono.

Servicios
Con una terraza y jardín donde descansar y comodidades como conexión a Internet wifi gratis, ¡no te faltará de nada!

Para comer
Cuando te apetezca almorzar o cenar solo tendrás que ir a Gordons Restaurant, el restaurante de este hotel, o incluso simplemente llamar al servicio de habitaciones con horario limitado. Apaga la sed con tu bebida favorita en el bar o lounge. El desayuno autoservicio, con un coste adicional, se ofrece de lunes a viernes de 06:30 a 10:00, mientras que los fines de semana el horario es de 07:30 a 11:00.

Servicios de negocios y otros
Tendrás una sala de ordenadores, periódicos gratuitos en el vestíbulo y tintorería a tu disposición. Hay un aparcamiento sin asistencia gratuito disponible.

Datos de Interés
Las distancias se expresan en números redondos.

Río Támesis: 0,9 km
Thames Path: 1 km
Club de golf St George's Hill: 3,7 km
Mercedes-Benz World: 3,9 km
Brooklands Museum: 4,3 km
Complejo de golf Silvermere: 5,2 km
Sandown Park (parque): 7,9 km
Thorpe Park: 8,2 km
Kempton Racecourse: 8,9 km
Hampton Court: 9,4 km
Centro de entrenamiento Cobham: 10,2 km
Palacio de Hampton Court: 10,5 km
Puente de Staines: 10,6 km
Parque Bushy: 10,7 km
Museo The Lightbox: 12 km

Aeropuertos más cercanos:
Aeropuerto de Heathrow (LHR): 23 km
Aeropuerto de Gatwick (LGW): 53,5 km
Londres (LCY-London City): 49,2 km

Aeropuerto recomendado para Best Western Ship Hotel: Aeropuerto de Heathrow (LHR).

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Accesibilidad

    • Adaptado para personas con discapacidad
  • Acceso a internet

    • Wifi gratis
  • Aparcamiento

    • Parking
  • Complementos habitación

    • Recepción 24 horas
  • Generales

    • Guardaequipajes
    • Jardin
    • Restaurante
  • Servicios

    • Ascensor
    • Bar-Lounge
    • Salas de reunión
    • Servicio de lavandería
    • Servicios de tintorería
    • Terraza

Opiniones del hotel

3.5 sobre 5

Basado en 762 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    3.5 sobre 5
  • Habitaciones

    3.5 sobre 5
  • Limpieza

    4.0 sobre 5
  • Servicios

    4.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    3.5 sobre 5

Comentarios destacados

  • Moimont

    Para morirse de frío

    El hotel se encuentra en Waybridge, un pueblo inglés no lejos de Londres muy pequeño pero con cierto encanto y con varias tiendas y restaurantes. El hotel se encuentra en el centro del pueblo. Se trata de una casa inglesa rehabilitada como hotel, con un montón de pasillos y escaleras sin ascensor que hacen que sea muy incómodo moverse con una pesada maleta. Las habitaciones son espaciosas, y el baño también. No están mal para ser un 3 estrellas en Reino Unido pero tiene un defecto que lo hace totalmente descartable a la hora de elegir hotel: te mueres de frío en la habitación. Pasé tan solo una noche en el hotel, y a pesar de que era invierno no hacía excesivo frío en la calle (unos 2 grados) pero la temperatura dentro de la habitación era gélida. Dispone como sistema de climatización tan solo de una calefacción central, que además se apaga automáticamente a las 12 de la noche. No existe ningún otro sistema de climatización adicional. Si a esto le unimos que el aislamiento en las ventanas con marcos de madera es pésimo, y que el edredón para taparse era muy fino, la noche fue de pesadilla. No disponían de mantas adicionales en el hotel. Aparte de este importante inconveniente, decir que estoy en disputa con ellos de una factura en la que me cobraron dos noches en lugar de una por error. Aún estoy esperando la devolución del dinero.

    2.0 sobre 5
  • JB E

    A Nice Experience

    I cannot comment on rooms and staying overnight, as I met a friend for afternoon tea at the hotel. We picked the hotel because I am familiar with the hotel. My husband and I have had lunch there in the past. (Which was nice, by the way ). I thought it might be nice and "safe" place to meet up, as it has a conservatory near the bar area. Our server (Gunars ) is a really nice man. He made us two pots of tea and was extremely pleasant, asking us later if we were doing okay. . The tea was piping hot and we were happy with the fact that he respected social distancing. It is a very nice open conservatory - the only downside is that the carpet needs replacing. It lets the whole room look tired, when it is only the carpet that looks grim. Thanks again to our very nice server, Gunars

    4.0 sobre 5
  • H412AJchrisd

    1 night stay

    I stayed here for 1 night while working for a software company in Walton-on-Thames. It was a wonderful stay and I'm glad I chose this hotel. The hotel has a true air of Southern England and a delightful ship theme to the paintings in the corridors. In the evening the bar provided a safe atmosphere and the breakfast room was also really nice. The staff at the front desk were friendly and helped me with the local bus timetable.

    5.0 sobre 5
  • The-customer2

    Not very good.

    Was told we were booking in to early on the day ! I thought by having the gold card this was one of the privileges. No upgrade was offered as they were fully booked even though only 10 tables laid for breakfast why lie? This is disappointedly an old tired hotel. Very 70s/80s. Bits are battered and worn. Very badly worn out carpets. Some must be a health and safety issue. No business centre it was closed. The receptionist used excuses of covid. Fine if that is the case why doesnt the hotel tell you this rather than sending emails prior to the stay trying to get me to upgrade, the hotel should and could have laid out all the changes due to covid. Dont reply using covid as the excuse. Provide customer service by telling customers in advance. No gold members welcome pack, gold, silver members are supposed to be given a welcome pack. We didnt even get a smile. Again dont reply stating covid issues. Advise in advance of arrival. Cleaner not in on Tuesday, therefore no clean. Yet no discount. Dont reply blaming covid. Advise in advance. A really charming and helpful Polish (I think) gentleman works very hard at breakfast, yet the toast he is given to serve is freezing. No fridge in rooms. Do not blame covid, advise in advance. I tried an experiment there was a sticker and rubbish on the floor and this was not cleaned or picked up for two days. I know staff had walked over it and clearly ignored it. Remember there are plenty of other hotels in the area. This is a white van man magnet hotel. They seem to appear from no where and clog the car park up, taking two spaces. Hence it is hard to park in the hotel. Overall a below average stay. There are lots of other hotels in the area , check them out first.

    1.0 sobre 5
  • teeCoventry

    3 night stay

    After booking our (me and 17yr old nephew) room, a good few weeks before, and the tier 2 COVID restrictions took hold. We called the hotel few days before to check, what is happening, they said, please arrive as normal and we update on any changes regarding social distancing within the hotel. The hotel, is on the main high street, local shops, Waitrose next door, and Morrisons only across the road, next to the Humble Fish & Chip shop (fish bites are worth trying) The purpose of our stay was visiting attractions locally (Mercedes Benz World & central london sightseeing/possible early Xmas shop) Bus stop was across the road to the railway station only a pound per person, but if arriving back late, check a timetable. But we got a private hire taxi on the return at almost 10pm, only costing a £6 Unfortunately we never used the bar or restaurant at the hotel, but mentioned chippy across the road, and breakfast in Morrisons. Fantastic value Only issue I will have to mention, is the car park, if you arrive in a large suv type vehicle, its tight getting in, even tighter getting out. Oh, the twin room we had is super super dark at night. Giving a great nights sleep Thank you

    4.0 sobre 5