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Nirmala Hotel & Convention Centre
- Hotel
- 3 Estrellas
Jalan Mahendradatta 81, 80118 Denpasar
Valoraciones
Basado en 15 comentarios
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Ubicación
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Calidad/Precio
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Habitaciones
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Limpieza
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Servicios
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Calidad del sueño
Descripción
Servicios Con una piscina al aire libre y muchas otras instalaciones recreativas a tu disposición, no te quedará ni un minuto libre. Tienes también una terraza en la azotea donde sentarte a contemplar el paisaje. Otros servicios de este hotel ...
Disponibilidad
¿Cuándo quieres alojarte en Nirmala Hotel & Convention Centre?
Descripción general
Servicios
Con una piscina al aire libre y muchas otras instalaciones recreativas a tu disposición, no te quedará ni un minuto libre. Tienes también una terraza en la azotea donde sentarte a contemplar el paisaje. Otros servicios de este hotel incluyen conexión a Internet wifi gratis, servicio de celebración de bodas y asistencia turística (adquisición de entradas).
Para comer
Prueba deliciosos platos sin moverte de este hotel, que cuenta con un restaurante y ofrece servicio de habitaciones. Apaga la sed con tu bebida favorita en el bar o lounge.
Servicios de negocios y otros
Tendrás tintorería, un servicio de recepción las 24 horas y atención multilingüe a tu disposición. Pagando un pequeño suplemento podrás aprovechar prestaciones como servicio de transporte al aeropuerto (ida y vuelta) previa petición y aparcamiento sin asistencia gratuito.
Restauración
De acuerdo con la legislación local, todos los visitantes deben permanecer en el alojamiento durante el Día del Silencio (Nyepi) o Año Nuevo hindú durante un periodo de 24 horas a partir de las 06:00. El Día del Silencio suele ser en marzo o en abril (las fechas cambian cada año). No es posible realizar la entrada ni la salida del alojamiento en dicho día. El aeropuerto de Ngurah Rai (Aeropuerto Internacional de Bali) también permanece cerrado el Día del Silencio.
Información adicional
Check-in
Desde15:00hCheck-out
Hasta11:00hServicios
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Acceso a internet
- Wifi gratis
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Actividades - Tiempo libre
- Piscina exterior
- Spa
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Aparcamiento
- Parking
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Complementos habitación
- Recepción 24 horas
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Cuarto de baño
- Traslado de pago al aeropuerto
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Exterior, vistas, ubicación
- Cajero automático
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Generales
- Guardaequipajes
- Restaurante
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Servicios
- Ascensor
- Atención en varios idiomas
- Bar-Lounge
- Información turística
- Salas de reunión
- Servicio de lavandería
- Servicios de tintorería
- Terraza
Opiniones del hotel
Basado en 15 comentarios
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Ubicación
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Calidad/Precio
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Habitaciones
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Limpieza
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Servicios
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Calidad del sueño
Comentarios destacados
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Gheyi A
Far far awayThe location is a real deal far! the breakfast is very standard. but they have minimarket downstair, and atm centre, too. The elevator is off in night. The room is good, clean, and big. I think location is the main problem. If you want to explore Bali, you better find another hotel
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welttechk
Terrible hotel - not recommendedAppearance vs reality. This is worst hotel I've ever met so far. it said 3 stars categorized but realistically only a star which local called it "melati hotel". First impression getting in the lobby in this hotel by day was spooky, lobby was so dark. every lamps going off. It was at 2.30 PM when I was checked in. hotel placed us on 2nd floor, exactly on room 217 - 219. As I was felt it is spooky, then hotel changed head to head room on 212 - 214 with pool view. At first, seems okay but when I saw the bathroom, surprised, toilet very dirty ( pardon .. there's menstrual blood around also human waste plus many ants infest around it ). 2 rooms provided had common condition stated. in short word, I left this hotel immediately without stayed in any longer. Am personally dd not recommend for booking this hotel in the next future for travellers. I tried to asked for refund from the hotel as well as from p***p***i.com , but can not. At least I try to.
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BagusS367
Bad ExperienceIn a training activity, stay for 3 days at this hotel. The first day of check in, I got the room with hot ac, phone out of service. Then moved to another room . It turns out all the rooms, air conditioning was never cleaned, Filters on ac full of dust. . The condition hotel is poorly-maintained. Its bad experience i ever had sofar.
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Tobeprastya
Attending conference.Hotel really has potential. The ballroom has no tower which is really great. We are hundreds of people gathered for money magnet meeting in nirmala hotel. They also provides musholla for muslim guest near the ballroom, small but clean. The only thing is they do not properly manage the wudhu station, just the hanging pipe with water flowing down. It is need to be maintained because it will related with an aesthetic aspect. Thank you.
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waveindianocean
Perjalanan di kota hingar bingar city style central business distributionHomogeneous live Denpasar make your live holyday polution but just visit only one day no matters, great city and alots temples now many new comer every years Bali island mostly stronger Hindu Family this are Conection with family of King of Bali pemecutan and puri kesiman and King of Badung.. The system of social live very close between house and live so will urban city along age until this time now all government operation system in Denpasar bank and office important capital of Bali kept culture exise from other people had come to never be tradition change Good lucky Bali Island of God be happy hell and Heaven you found this planet. Thanks giving for God see wonderful Bali Denpasar moon..