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DoubleTree by Hilton Hotel Winston Salem - University

  • Hotel
  • 3 Estrellas

5790 University Parkway, 27105 Winston - Salem

Valoraciones

4.5 sobre 5

Basado en 673 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    4.5 sobre 5
  • Habitaciones

    4.5 sobre 5
  • Limpieza

    4.5 sobre 5
  • Servicios

    4.5 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.5 sobre 5

Descripción

Habitaciones La conexión wifi gratis te mantendrá en contacto con los tuyos. Además, podrás disfrutar de canales por cable. El baño privado está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y secadores de pelo. Entre las comodidades, se ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en DoubleTree by Hilton Hotel Winston Salem - University?

Descripción general

Habitaciones
La conexión wifi gratis te mantendrá en contacto con los tuyos. Además, podrás disfrutar de canales por cable. El baño privado está provisto de artículos de higiene personal gratuitos y secadores de pelo. Entre las comodidades, se incluyen caja fuerte y periódicos gratuitos entre semana, además de un servicio de limpieza disponible todos los días.

Servicios
Aprovecha las instalaciones recreativas, que incluyen una piscina al aire libre y un gimnasio abierto las 24 horas. Encontrarás también conexión a Internet wifi gratis, servicios de conserjería y una zona de pícnic.

Para comer
Tienes un restaurante y una cafetería a tu disposición para comer algo, pero si lo prefieres, puedes llamar al servicio de habitaciones con horario limitado de este hotel. Apaga la sed con tu bebida favorita en el bar o lounge.

Servicios de negocios y otros
Tendrás un centro de negocios abierto las 24 horas, periódicos gratuitos en el vestíbulo y tintorería a tu disposición. Hay un aparcamiento sin asistencia gratuito disponible.

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Accesibilidad

    • Adaptado para personas con discapacidad
  • Acceso a internet

    • Wifi gratis
  • Actividades - Tiempo libre

    • Gimnasio
    • Piscina exterior
    • Zona/instalación de barbacoa
  • Aparcamiento

    • Parking
  • Complementos habitación

    • Recepción 24 horas
  • Exterior, vistas, ubicación

    • Cajero automático
  • Generales

    • Bar
    • Guardaequipajes
    • Restaurante
  • Servicios

    • Ascensor
    • Bar-Lounge
    • Caja fuerte en recepción
    • Centro de negocios
    • Salas de reunión
    • Servicio de consejería
    • Servicio de lavandería
    • Servicios de tintorería
    • Terraza

Opiniones del hotel

4.5 sobre 5

Basado en 673 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    4.5 sobre 5
  • Habitaciones

    4.5 sobre 5
  • Limpieza

    4.5 sobre 5
  • Servicios

    4.5 sobre 5
  • Calidad del sueño

    4.5 sobre 5

Comentarios destacados

  • Marcelo E

    Excelente Hotel... My recomendado

    Muy impresionado con el Hotel. El servicio es muy bueno en general. El personal es muy amable. muy complacido con la habitación, casi como un apartamento. la ubicación es muy conveniente para moverse al centro de Winston-Salem y/o al aeropuerto de GSO.

    5.0 sobre 5
  • Marcelo E

    Muy mala experiencia llena de desaciertos del Hotel

    siempre había tenido una buena experiencia hasta en esta ocasión, elevador fuera de servicio, sin ningún tipo de compensación., alto nivel de alergia durante mi estadía... Internet gratis es muy muy muy malo, no deberían de promocionarlo como gratis... para nada contento en esta ocasión...

    3.0 sobre 5
  • JoeBoxter

    Comfortable Hotel

    We stayed at the hotel while traveling south. The hotel staff was friendly and available. The rooms were nicely furnished and the king bed very comfortable. We had breakfast in the hotel before departing and Covid has changed things - plastic silverware, etc. However, the omelets we had were very good and the service pleasant and attentive. We would definitely go back to the hotel when in the area.

    5.0 sobre 5
  • kjanee27

    Very Disappointed - Changed to Another Hotel After 2 Nights

    This hotel seemed great online when I was researching hotels. The great reviews won me over. However, when my departing flight to North Carolina was cancelled, unfortunately, I had to fly the next day. I called the hotel while at the airport and they said that once I arrived, the manager would credit me for the first night. I was told that they could not change my arrival date by phone or through Hilton Customer Service because I completed digital check-in (which makes NO sense to me). I have been staying with Hilton for well over 10 years for business and pleasure and have had many delays or cancellations over the years. I have never experienced a time when a Hilton property did not credit me due to travel changes! I arrived at the hotel and the room assigned to me had mold in the shower! I requested a new room. I then learned that certain amenities were not available and the restaurant and bar was closed. I had just stayed at a Hilton that had their bar and restaurant open. What was the deal? This was not posted on their website like other hotels which posted which amenities were available due to COVID-19. I arrived on a Saturday. Once the manager, Sheena, arrived on Monday, I went to the desk to speak with the manager to get the credit for my first night that was changed by the airline cancellation. Sheena would not even come out of her office to speak with me! She told her representative to tell me I could not get a refund! As a Hilton Diamond member I would think that Sheena, the manager, would speak to me about the one night credit scenario. Especially, considering that I had booked a 3 week stay at the hotel. I was not given the courtesy of the credit for the first night which was out of my control and due to the airline. I decided to switch to a different Hilton hotel. If this manager is not willing to credit me for the first night when I am staying 21 nights then that makes no business sense. I decided not to give this hotel another penny. I changed to the Hilton Garden Inn and it was a very pleasant stay. My 3 weeks stay actually turned into 4 weeks. YOU REALLY MISSED OUT ON REVENUE! This Doubletree hotel really lost my business. I was disappointed and would recommend that you NOT stay here!

    1.0 sobre 5
  • katburnS18

    Stay at Your Own Risk

    I will never stay here again. In all my years of traveling this is the first time I have felt unsafe and violated staying at a hotel. The room itself was comfortable but that doesnt make up for the fact that the neighborhood is crappy and full of thieves! Parking lot is not safe and your personal possessions will be stolen guaranteed if you do not bring everything inside with you! Parking lot does not have cameras or safety features.

    1.0 sobre 5