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Vivi Hotel

  • Hotel
  • 3 Estrellas

Palmarejo Baixo, 7600 Praia

Valoraciones

3.5 sobre 5

Basado en 12 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    2.0 sobre 5
  • Habitaciones

    5.0 sobre 5
  • Limpieza

    5.0 sobre 5
  • Servicios

    5.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    3.5 sobre 5

Descripción

Ubicación del establecimiento Si decides alojarte en Vivi Hotel de Praia, estarás en un barrio comercial, a solo 5 minutos en coche de Quebra Canela y Playa Prainha. Además, este hotel se encuentra a 2,3 km de Faro de Doña María Pía y a 3,3 km de ...

Disponibilidad

¿Cuándo quieres alojarte en Vivi Hotel?

Descripción general

Ubicación del establecimiento
Si decides alojarte en Vivi Hotel de Praia, estarás en un barrio comercial, a solo 5 minutos en coche de Quebra Canela y Playa Prainha. Además, este hotel se encuentra a 2,3 km de Faro de Doña María Pía y a 3,3 km de Estadio da Varzea.

Habitaciones
Disfruta de una agradable estancia en una de las 12 habitaciones con televisión de pantalla plana. La conexión a Internet wifi gratis te mantendrá en contacto con los tuyos; también podrás ver tu programa favorito en el televisor con canales por cable. El cuarto de baño está provisto de ducha y artículos de higiene personal gratuitos. Entre las comodidades, se incluyen caja fuerte, escritorio y teléfono.

Servicios
Con un centro de bienestar abierto las 24 horas y muchas otras instalaciones recreativas a tu disposición, no te quedará ni un minuto libre. Tienes también una terraza donde sentarte a contemplar el paisaje. Encontrarás también conexión a Internet wifi gratis, servicios de conserjería y una peluquería.

Para comer
Prueba deliciosos platos sin moverte de este hotel, que cuenta con un restaurante y ofrece servicio de habitaciones con horario limitado. Apaga tu sed en uno de los 2 bares con salón o los 6 bares en la playa. Se ofrece un desayuno continental todos los días de 07:30 a 11:00 con un coste adicional.

Servicios de negocios y otros
Tendrás tintorería, un servicio de recepción las 24 horas y una lavandería a tu disposición. Hay un aparcamiento sin asistencia gratuito disponible.

Datos de Interés
Las distancias se expresan en números redondos.

Quebra Canela: 1,2 km
Playa Prainha: 1,8 km
Faro de Doña María Pía: 2,3 km
Estadio da Varzea: 2,8 km
Market: 3,5 km
Museu Etnográfico de Praia: 3,8 km
Fuerte Real de San Felipe: 11,7 km
São Francisco monastery and church: 12,3 km
Igreja Nossa Senhora do Rosario: 12,4 km
Playa de Mangue: 27,2 km
Jardín Botánico de Cabo Verde: 31,9 km
Playa Pedra Badejo: 35,1 km
Centro comercial de Pedra Badejo: 35,8 km
Embalse de Poilão: 40,3 km
Market: 42,4 km

El aeropuerto más cercano se encuentra en Isla de Santiago (RAI-Praia Intl.): 8,2 km

Información adicional

Check-in

Desde15:00h

Check-out

Hasta11:00h

Servicios

  • Acceso a internet

    • Wifi gratis
  • Actividades - Tiempo libre

    • Bar en la playa
    • Gimnasio
  • Aparcamiento

    • Parking
    • Zona de aparcamiento en las proximidades
  • Complementos habitación

    • Recepción 24 horas
  • Exterior, vistas, ubicación

    • Cajero automático
  • Generales

    • Bar
    • Restaurante
  • Servicios

    • Bar-Lounge
    • Caja fuerte en recepción
    • Información turística
    • Peluquería
    • Servicio de consejería
    • Servicio de lavandería
    • Servicios de tintorería
    • Terraza
    • Tiendas en el hotel

Opiniones del hotel

3.5 sobre 5

Basado en 12 comentarios

  • Ubicación

    4.5 sobre 5
  • Calidad/Precio

    2.0 sobre 5
  • Habitaciones

    5.0 sobre 5
  • Limpieza

    5.0 sobre 5
  • Servicios

    5.0 sobre 5
  • Calidad del sueño

    3.5 sobre 5

Comentarios destacados

  • mariarc583

    Buena calidad pero muy ruidoso

    El hotel es de gran calidad para lo que hay en Cabo Verde en general, habitaciones con aire acondicionado, sábanas y toallas limpias y habitación limpia. Sin embargo el hotel todas las habitaciones dan a un gimnasio, por lo que hasta las 10 de la noche la música está a tope y empieza a sonar de nuevo antes de las 7 de la mañana. El desayuno abundante y bueno, pero no repetiría debido al ruido ensordecedor que llega a la habitación y eso que la nuestra era la más alejada.

    3.0 sobre 5
  • Dfont12

    Quick solo visit

    enjoyed this hotel and the staff, they were very helpful and accommodating. Although I didnt spend a lot of time at the hotel since I was with my Tia, I enjoyed it still and the gym was the biggest selling point for me because it was very equipped and I will be back later this year. Obrigado pa tudo!

    5.0 sobre 5
  • João C

    VIVI HOTEL

    Experience was not good. The gymnasiun on the first floor terrible. Lot of noise. Breakfast poor. No elevator and too many stairs. Only the room and personal ok. Clean and confortable bed. Phone room did not work. A lot to improve. First step: separate the gymn from the hotel.

    2.0 sobre 5
  • Caboverde197

    Worst experience of my life.

    So Where do I begin in explaining how horrible an experience I experienced inside this hotel. I made an online resovation and received confirmation everything was ok. I was currently in brava and once the confirmation arrived I purchased a ferry ticket to take the 6.5 hour journey to the hotel. After 1.5 hours I received another confirmation with the price been three times higher then the original price. With weak signal out at sea s I was taking a ferry as it's the quickest and cheapest way to travel from Brava (there is no airport) I called the hotel but didnt have time to talk properly with the weak signal and the multiple people around me with sea sickness making alot of noise. However I proceeded once in Praia (Santiago) to the hotel thinking there must be an explanation. Once there I was told the price was higher (around three times) and I could not take a room unless I paid the higher price. Having explained I had travelled 6.5 hours by ferry to be here and paying alot of money for a taxi I was in complete shock. I was told by the receptionist that its MY fault and that how could I think the price of the room would be as cheap as the price I saw. I explained I had no idea and normally a price is the price especially with confirmation email and also showed the confirmation (may I add now the receptionist refused to give me her name) and continued to say that this is not their fault and infact my problem. At this moment I have no room and of course after a journey of 6.5 hours which is actually the time it takes via plane to my home country in England I was in extreme shock and also worried because my friend had also made a reservation and would have the same problem. I asked there and then if I could speak with the boss who is called Antonio. The receptionist called him three times and he did not appear at all to talk with me. I was not offered an apology and infact completely ridiculed when all I was doing was coming to Praia to buy medicine that they do not sell in Brava for my child. I am completely hurt by the behaviour I experienced today and hope that no one ever experiences treatment like I did. Antonio the manager after me waiting for 15 minutes refused to show and I had no other option but to ask for the hotel to call me a taxi so I could rethink about my options. I feel hurt by this and also cannot understand how a place that should be professional and considerate literally chucked me into the streets. All I wanted to do was pay the price I had seen using the confirmation email I had received like in any normal case. I was also told by the receptionist it's my fault for booking the hotel so last minute but however sometimes life throws us lemon and for my children I will take any journey at any hour. I wish you all the best at this hotel. Merey Christmas and a happy new year.

    1.0 sobre 5
  • Dolphinus897

    Rude receptionist and rude boss

    Rude receptionist upon arrival, rude owner named Antonio who refused to help with the booking complications. Gym extremely loud And felt completely lost walking up and the flight of narrow stairs like I'm in a morgue. Other places way nicer where I dont feel like I'm in living in the locker rooms of a gym

    1.0 sobre 5